Thursday, July 9, 2009

kecoh....

Minggu ni, sekolah saya telah menjadi tuan rumah festival sains & matematik peringkat negeri....so sekolah havoc dengan pelbagai pameran,demonstrasi n pertandingan dr pelajar seluruh negeri sepanjang minggu ni...apa yg menariknya ialah penglibatan pelajar dlm pelbagai bidang sains dari segi rekaan robot dan ciptaan solar...kelihatan ramai pelajr n guru yang teruja dengan pameran yg dipamerkan...majlis penutup telah diadakan pd ptg td dan dihadiri oleh Menteri Besar Johor Sendiri...tapi rugi coz time tu saya ada mesyuarat panatia bm daerah...tak dptla saya melihat kehadiran org2 besar negeri dtg ke sekolah td...tp lps je meeting cepat2 saya balik sekolah...untung juga dtg last2 ni, dpt mcm2 cenderahati...tq kpd kak warda Pen kanan koko yg tak pernah lupa kat saya..habis sudah satu festival berlangsung....ada satu program yang blm settle lg...x sbr nk abis kn program sukan n koko tahun ni...ari sabtu ni ada karnival, larian mawar n pesta permainan akan berlangsung...mcm2 aktiviti akan dijalankan...moga sEGALANYA akan berjalan lancaar seperti yang dirancangkan...amin...

No comments:

Post a Comment